VETERINA Vakcine

Naziv

Canigen DHA2PPiL

Indikacije

Tip proizvoda: Vakcine. Aktivna imunizacija pasa protiv štenećaka, zaraznog hepatitisa, parvoviroze, parainfluence i leptospiroze, počevši od 8 nedelja starosti.

Vrste

Psi

Sastav

Vakcina koja sadrži živi virus štenećaka (Lederle soj), živi Adenovirus-tip 2 (Manhattan soj), živi virus parainfluence (Manhattan soj), živi parvovirus (CPV780916 soj) i inaktivisane bakterije Leptospira spp. Vakcina CANIGEN DH(A2)PPi/L satoji se od bočice liofilizata i bočice rastvarača. 1 bočica liofilizata CANIGEN DH(A2)PPi sadrži: Aktivne supstance: živi atenuirani Virus štenećaka (soj Lederle) najmanje10exp3 - najviše10exp5 TCID50/doza. živi atenuirani Adenovirusa pasa tip 2 najmanje 10exp4 - najviše10exp6 TCID50/doza živi atenuirani Parvovirusa pasa najmanje 10exp5 - najviše 10exp7 TCID50/doza živiatenuirani Virus Parainfluence pasanajmanje 10exp5 - najviše 10exp7 TCID50/doza Pomoćne supstance: Natrijum-hlorid, natrijum-dihidrogensulfat bezvodni, laktoza monohidrat, želatin, kalijum- hidrogenfosfat bezvodni, 1-glutaminska kiselina, kalijum dihidrogenfosfat, kalijum-hidroksid, medijum (preostale komponenete sa gentamicinom). 1 bočica rastvarača CANIGENL sadrži: Aktivne supstance: inaktivisane bakterije Leptospira canicola ≥ 80% zaštite(*) inaktivisane bakterije Leptospira icterohaemorrhagiae ≥ 80% zaštite(*) (*) ≥ 80% zaštite (test na hrčkovima) u skladu sa Ph. Eur.(mon.447)
Pomoćne supstance: Saharoza, tripton, kalijum-dihidrogen fosfat bezvodni, kalijum dihidrogenfosfat, voda za injekcije.

Pakovanje

CANIGEN DH(A2)PPiL, liofilizat i rastvarač za suspenziju za injekciju, 50 x 1 doza